سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد 11درصدی سازمان های مردم نهاد خراسان رضوی در حوزه زنان

معاون سیاسی،امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: امسال سازمان های مردم نهاد خراسان رضوی در حوزه زنان رشد 11 درصدی داشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید جواد حسینی معاون سیاسی،امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه مجمع مشورتی زنان کلات با اشاره به این که امسال سازمان های مردم نهاد استان در حوزه زنان رشد 11درصدی داشته است،گفت: 187 سازمان مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده در استان مجوزگرفته اندکه این نشان دهنده رشد 25 درصدی این سازمان ها در استان است.

وی افزود: از اهداف تشکیل مجمع مشورتی زنان در کلات می توان به افزایش نقش زنان در تصمیم گیری ها، ارتقاء سرمایه اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد زمینه استفاده از زنان در حوزه های مدیریتی اشاره کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که این مجمع در قالب 5 کمیسیون با عناوین اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی­ و اشتغال، آموزش و­پژوهش و توانمندسازی، سلامت و­جمعیت، حقوقی و امور شهروندی فعالیت دارد گفت:اجرای فاز دوم طرح تاب آوری اجتماعی برای خانواده ها از دیگر دستاوردهای حوزه بانوان استان بوده است.

حسینی با اشاره به اجرای طرح توانمند سازی 100روستا و اجرای طرح روستای پاک از برنامه های این مجمع می باشد، افزود: تصویب بیش از 700 طرح اشتغال زایی و ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی از دیگر فعالیت های صورت گرفته شده در حوزه زنان و خانواده است.

انتهای پیام// ز.ی

سخنرانی معاون سیاسی،امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه مجمع مشورتی زنان کلات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.