سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از هزارو ۵۰۸ پروژه تا پایان دهه فجر در خراسان رضوی

معاون سیاسی،امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: هزار و 508 پروژه با هزینه 38 هزار و 571 میلیارد ریال تا پایان دهه فجر امسال در استان به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید جواد حسینی معاون سیاسی،امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم جشن انقلاب شهرستان کلات گفت: هزار و 508 پروژه با هزینه 38 هزار و 571 میلیارد ریال تا پایان دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد که 74 پروژه از آن ها آموزشی می باشد.

وی با اشاره به این که هر چه در جامعه می گذرد نتیجه عملکرد مدارس است افزود: معلمان کانون رشد جامعه هستند و دیوار هیچ جامعه ای از حد معلمان آن بالاتر نیست.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: جامعه ما انواع چالشها را تجربه کرده است اما دستاوردها در راستای استقلال کشور بی شمار است که کمتر به آن پرداخته می شود.

حسینی افزود: اکنون در جایگاه هفدهم ایستاده ایم و در زمینه سرعت رشد علم و تولیدات علمی نیز رتبه اول دنیا را داریم ، هم چنین در المپیادهای علمی، انرژی هسته ای، هوا و فضا و نانو در بین 300 کشور دنیا هستیم.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه استقلال خود را حفظ می کند و تنها کشور در خاورمیانه هستیم که هر سال یک انتخابات برگزار می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است گفت:در حکومت و نظام اسلامی فرهنگ ابزار ایجاد عدالت است و قدرت سیاسی و نظامی در آخرین مرحله از ابزار استقرار عدالت و حکومت قرار دارد.

انتهای پیام//ز.ی

سخنرانی معاون سیاسی،اجتماعی،امنیتی استانداری خراسان رضوی در جشن انقلاب کلات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.