سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از توان بخش خصوصی برای ایجاد باشگاه های ورزشی در نیشابور

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: ۱۳۰ باشگاه خصوصی در نیشابور فعال است و اداره ورزش و جوانان نیشابور همکاری با بخش خصوصی را برای ایجاد باشگاه های ورزشی آغاز کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رضا ترشیزیان رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور با اشاره به اینکه۱۳۰ باشگاه خصوصی در نیشابور فعال است گفت : اداره ورزش و جوانان نیشابور همکاری با بخش خصوصی را برای ایجاد باشگاه های ورزشی آغاز کرده است اما متاسفانه در شهرستان محدودیت اعتباری در ساخت و سازهای حوزه ورزشی وجود دارد.

وی باشاره به این که ۹۵۲ نفر درنیشابور آموزش مربی گری دیده اند افزود:۳۳ ورزشکار نیشابور به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و ۱۷ قهرمان ملی در شهرستان داریم.

ترشیزیان با اشاره به کاهش سرانه ورزشی شهرستان به دلیل رشد جمعیت خواهیم بود گفت:سرانه ورزشی نیشابور درحال حاضر ۲۸ سانتی متر است که در میانگین استانی با افتتاح ورزشگاه انقلاب به ۴۰ سانتی متر خواهیم رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابورگفت:سیاست  ما این است که از بانوان در تمامی رشته ها حمایت کنیم و البته در برخی از رشته ها از نظر دینی و قانونی محدودیت داریم.

 انتهای پیام// س.ح

همکاری اداره ورزش و جوانان نیشابور با بخش خصوصی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.