سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی هتلی دیگر در نطنز موجب رونق صنعت گردشگری می شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان نطنز گفت: راه‌اندازی هتلی دیگر در نطنز موجب رونق صنعت گردشگری این شهر می شود و می‌توانیم زمینه ماندگاری گردشگران را فراهم کنیم.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان علیرضا عراقی امروز در برنامه جشنواره غذای محلی نطنز اظهار کرد: برپایی جشنواره‌های غذای محلی می‌تواند فرصت ارزشمندی برای بانوان شهرستان نطنز در عرصه اقتصادی باشد و امروز خوشحالیم که این جشنواره به دست بانوان نطنز برپا شده است.

وی افزود: شهرستان نطنز از هر لحاظ آماده استقبال از گردشگران داخلی و خارجی است وبا وجود هزار و 800 اثر تاریخی و طبیعی، این شهرستان می‌تواند زمینه حضور گردشگران را فراهم کند و به رونق اقتصادی شهرستان کمک شایانی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان نطنز گفت: یکی از مشکلات صنعت گردشگری نطنز در گذشته عدم ماندگاری گردشگران نطنز به علت کمبود اسکان بوده که در آینده نزدیک با راه‌اندازی هتل قصر جهان نطنز در 7 طبقه می‌توانیم زمینه ماندگاری گردشگران را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان نطنز از هر لحاظ در استان و کشور سرآمد بوده و موفق هستند و هرجا در هر زمینه‌ای فعالیت انجام داده، آن فعالیت منحصر به فرد بوده است و نمونه آن صنعت سرامیک سنتی نطنز است که در دنیا شهره است.

عراقی با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره غذای بومی محلی آن را فرصت ارزشمندی برای معرفی دستاوردها و هنر آشپزی بانوان است و برپایی فصلی این گونه جشنواره‌هاقطعاً موجب رونق صنعت گردشگری خواهد شد. 

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره غذای محلی نطنز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.