سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت برپایی نمایشگاه گردشگری نطنز در عید نوروز

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: برپایی نمایشگاه گردشگری نطنز در عید نوروز هم از جنبه اقتصادی و هم گردشگری دارای اهمیت است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   مرتضی صفاری نطنزی امروز در حاشیه جشنواره غذای بومی محلی بانوان نطنز اظهار کرد: برپایی چنین جشنواره‌ها و حرکت‌هایی نشان از فعالیت و نشاط و سرزندگی بانوان است و باید مورد حمایت همه‌جانبه قرار بگیرد.

 وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه گردشگری می‌تواند با معرفی فعالیت‌های زنان در این حوزه موجب جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه اشتغال زنان و توانمندسازی آنان در این صنعت شود، افزود: ایام عید نوروز میزبان شمار  زیادی از مهمانان نوروزی و گردشگر در سطح شهرستان نطنز هستیم و برپایی این جشنواره به مدت 15 روز در نطنز هم از جنبه اقتصادی و مالی و هم گردشگری دارای اهمیت است.

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به فعالیت‌های اجتماعی بانوان موجب رشد همه‌جانبه جامعه خواهد شد و با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند مشارکتشان در برنامه‌های اجتماعی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه گردشگری راه‌ حلی برای کاهش بیکاری زنان به شمار می‌رود، اذعان داشت: باتوجه به هدف توسعه بخش گردشگری شهرستان از همه لحاظ مشارکت بانوان را مهم قلمداد کرد و از بانوان نطنز نیز در این راستا کمک خواست و این امور را از جنبه مذهبی و فرهنگی نیز مهم ارزیابی کرد که جامعه ما در طلب چنین مشارکت‌هایی است.

صفاری نطنزی خاطرنشان کرد: با توجه به اقسام مختلف گردشگرانی که به شهرستان ما می‌آیند باید با جذب امکانات مالی و مادی برای جذب آنان از چنین ابتکاراتی نیز بهره برد و امیدواریم برنامه‌های بعدی را بتوانیم در فضای بهتر و مناسب‌تری برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره غذای بومی محلی بانوان نطنز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.