سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رفع مشکلات دستگاه قضایی

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری خوزستان بر ضرورت توجه بیشتر دولت در رفع مشکلات دستگاه قضایی تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سعید سعدی، سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری خوزستان گفت: اکنون که کشور در مسیر توسعه گام برمی‌دارد از دولت دوازدهم انتظار داریم در راستای تحقق عدالت، توجه بیشتری به دستگاه قضایی داشته باشند و کمبودها در زمینه تهیه امکانات و تجهیزات اداری موجب می‌شود خدمات رسانی به مردم به طور مطلوب صورت نگیرد.

وی بیان داشت: کمبود فضای اداری مناسب، نقص در سیستم‌ رایانه‌ای، کمبود تجهیزات الکترونیکی اداری و فرسودگی امکانات اداری را از مشکلات شهرستان بهبهان بوده که بخشی از این مشکلات به این مساله برمی‌گردد که دولت امسال تخصیصی به دستگاه قضایی را به طور کامل پرداخت نکرده است.

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری خوزستان ادامه داد: منابع انسانی، رکن مهم هر سازمان است و باید مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد و در بهبهان مانند کل استان خوزستان، در بخش اداری و قضایی دچار کمبود نیرو هستیم و 40 درصد ظرفیت دادگاه‌ها و 13 درصد دادسرا و در بخش اداری، 56 درصد سمت‌ها در دستگاه قضایی خوزستان بدون تصدی است.

وی گفت: با توجه به اینکه گزارش ها به صورت سیستمی قابل برداشت است تسلط بر برنامه های cms و اتوماسیون باید افزایش یابد و دفاتر ثبت جمع آوری شود چرا که در آینده اوراق پرونده نیز الکترونیکی می‌شود.

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری خوزستان با اشاره به بازرسی های انجام شده افزود: در بازرسی پارسال و نیز ارزیابی کارکنان، شاهد تلاش خوب کارکنان بودیم اما انتظار داریم این عملکرد روزانه بهبود یابد.

انتهای پیام/م

دولت توجه بیشتری به رفع مشکلات دستگاه قضایی داشته باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
کسانیکه رشته های تحصیلی انسانی و یا حوزه علمیه میروند، اغلب فاقد استعداد و تمایل یا توان تحصیل اند و متاسفانه همین افراد تحت عنوان قاضی و مبلغ و سیاستمدار زمام امور مهم جامعه را در دست دارند. روحانی محل ما که مردودی خرداد سال اول دبیرستان بود، راهی حوزه علمیه شد و گرچه انجا هم چیزی نیاموخت اما با تکیه بر لباسش به پستهای مهم کشوری دست یافت. رئیس حوزه علمیه محل میگفت نه طلاب چیزی یاد میگیرند و نه ما میتوانیم اینجا را تعطیل کنیم.