سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ بخشنده خبر داد

کامیون حامل ۱۱۴ کیلو تریاک به توقیف پلیس درآمد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم این پلیس از طریق اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند فردی به نام "ح" در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی افزود: به همین منظور ماموران، شناسایی و دستگیری نامبرده را در دستور کار خود قرار داده و با گسترش چتر اطلاعاتی متوجه می‌شوند نامبرده قصد دارد مقادیر معتنابهی مواد مخدر را با یک دستگاه کامیون به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: بلافاصله تیم‌های عملیاتی این یگان با هماهنگی مرجع قضایی به محور‌های مواصلاتی اعزام و پس از چندین ساعت گشتزنی نامحسوس و هدفمند، سرانجام خودروی مورد نظر را در بزرگراه قم – تهران مشاهده و برای متوقف کردن آن اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، اظهار داشت: طی یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و راننده که متهم اصلی پرونده بود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف و در بازرسی از خودروی مذکور ۱۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/

کشف بیش از 113 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.