سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش دهیاران در استان زنجان

در همایش دهیاران استان بر لزوم ارائه خدمات بیشتر به مردم به عنوان بزرگترین سرمایه کشور تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در گردهمایی دهیاران استان با بیان اینکه قدرت فعلی ایران با قدرت 40 سال گذشته آن قابل مقایسه نیست افزود : پس از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکا از هیچ اقدامی علیه ایران کوتاهی نکرده است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان نمی توانند مردم سالاری دینی در ایران را تحمل کنند افزود : دهیاران وظیفه ارایه خدمات به روستائیان را دارند و باید در کاهش تنش میان گرایش های جناحی در این مناطق تلاش کنند.
استاندار زنجان هم در این گردهمایی گفت :  رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی نشانه بلوغ انقلاب است و بر حضور دهیاران، بخشداران، فرمانداران و همه مدیران در بین مردم و روستاییان تاکید کرد.
درویش امیری با بیان اینکه ، دهیاران خدمتگذاران و برنامه ریزان روستاها هستند دهیاری ها را بهترین شبکه ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست.
وی سرمایه اجتماعی و مردم را بزرگترین سرمایه کشور دانست و بر خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم تاکید کرد.
استاندار زنجان از توزیع 512 دستگاه ماشین آلات آتش نشانی ، لودر و خودروهای حمل زباله در بین دهیاری های استان زنجان برای ارائه خدمات بیشتر به مردم هم خبر داد.


انتهای پیام /ک


لزوم ارائه خدمات بیشتر به مردم تحت عنوان بزرگترین سرمایه کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.