سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام دهه فجر؛

پل عابر پیاده زاغه در محور همدان کرمانشاه افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، پل عابر پیاده زاغه در محور همدان -کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در مراسم بهره برداری از این طرح با اشاره به طرح های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر اظهار داشت: بهره برداری و آغاز به کار 10 طرح عمرانی با اعتبار حدود 8 میلیارد ریال در این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

محمد رودباری افزود: از این طرح ها 9 طرح به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز شده است.

وی پل عابر پیاده زاغه در محور همدان کرمانشاه را دهمین پل عابر پیاده استان عنوان کرد و گفت: احداث این پل ها در جهت ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات عابران با خودرو می تواند نقش موثری داشته باشد.

رضا قیاسی، معاون استاندار همدان هم در این مراسم با تجلیل از راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان و تلاش عوامل این مجموعه در بحث راهداری زمستانی اظهار داشت: در ایامی که شاهد بارش برف در سطح استان بودیم خوشبختانه همه راه های استان باز و برفروبی شده بود که این نشان از تلاش این مجموعه است.

وی با بیان اینکه همواره راه های استان باز بوده و توانسته در این زمینه بدرخشد، یادآور شد: استان همدان علاوه بر راه های خودش توانسته در بازگشایی راه های استان های دیگر نیز کمک کند.

قیاسی ادامه داد: راهداری استان همدان با این اقدام درخشید و این موضوع از افتخارات استان همدان است.

رییس راهداری شهرستان بهار هم به اطلاعات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: طول عرشه این پل 36 متر و ارتفاع مفید آن تا زیر عرشه 6 متر است که برای احداث آن مبلغ 2 هزار و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

آقامحمدی ادامه داد: پلی مشابه همین پل نیز در تقاطع پهنه بر از توابع شهرستان بهار نیز در این ایام کلنگ زنی شد که برای این طرح نیز مبلغ 2 هزارو 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه بهره برداری از لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان - سنندج و همدان - اسدآباد را از دیگر طرح های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر امسال برشمرد.

 انتهای پیام/د.ا

افتتاح پل زاغه در محور همدان کرمانشاه

برچسب ها: راهداری ، پل ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.