سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور؛

بازی تیم شهرداری اردبیل با تیم پردیس خرم آباد

بازی تیم شهرداری اردبیل با تیم پردیس تا دقایقی دیگر در استادیوم تختی خرم‌آباد میهمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،تنها نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه کشور در حالی که در هفته هفتم مسابقات با برد روحیه‌بخش 5 بر 2 در مقابل کیان تهران به 3 امتیاز شیرین خانگی دست یافته بود، امروز میهمان دیگر تیم خوب این گروه، پردیس خرم‌آباد خواهد بود.

با وجود اینکه نماینده شهرستان خرم‌آباد در هفته‌های ابتدایی لیگ، در کسب نتایج مناسب بسیار خوب عمل کرده و در دیدارهای ابتدایی در قامت مدعی ظاهر شده بود، در چند هفته آخر با عدم کسب امتیازات لازم فاصله امتیازی خود را با دیگر تیم‌های حاضر در گروه بیشتر کرده و به دلیل اهمیت این دیدار مطمئنا به دنبال کسب تمامی امتیازات این دیدار خانگی خواهد بود.

لازم به ذکر است تیم فوتبال پردیس خرم‌آباد در هفته گذشته در مقابل تیم صدرنشین گروه، اتحاد کامیاران با نتیجه 2-0 نتیجه بازی را واگذار کرده بود.

 تا این لحظه از رقابت‌ها پردیس خرم‌آباد با 7 امتیاز در جایگاه هفتم رقابت‌ها قرار گرفته است، شهرداری اردبیل نیز با 10 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم صدرنشین گروه در جایگاه دوم جای دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با کسب پیروزی احتمالی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه و عدم نتیجه‌گیری اتحاد کامیاران در مقابل حریف خود، نزدیک‌تر شدن امتیازات تیم‌های بالای جدول و افزایش حساسیت این گروه از مسابقات را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

شهرداری اردبیل با 10 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم صدرنشین گروه در جایگاه دوم جای دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.