سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بخش ویژه ICU با ۹ تخت در مرکز آموزشی درمانی طالقانی ارومیه

در ششمین روز از دهه مبارک فجر بخش ویژه ICU در مرکز آموزشی درمانی طالقانی  ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ قره باغی رئیس  مرکز آموزشی درمانی طالقانی  در مراسم افتتاح  بخش ویژه ICU گفت:مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی ارومیه مرکز ریفرال ارائه خدمات به بیماران عفونی، مسمومیت و فوق تخصصی گوارش در سطح استان است که نیاز شدید به افزایش تخت های ویژه  در این مرکز احساس می شد.
وی افزود: این بخش با رعایت استانداردهای لازم، تاسیسات الکتریکیو مکانیکی، یکسان سازی سقف، اتاق ایزوله با حمام و توالت فرنگی و حمام و تخت رو با سرویس های بهداشتی جداگانه، اتاق دارو و انبارهای مورد نیاز و اتاق پزشک مقیم و سایر امکانات مورد نیاز بخش ICU ایجاد شده است.
رئیس مرکز آموزشی درمانی طالقانی گفت: برای ایجاد بخش جدید ICU با جابجایی تعدادی واحدهای اداری و داروخانه مرکزی با مساحت 300 متر مربع ، از مهر ماه سال 1395 به پیمانکار واگذار گردید و بعد از طی 4 ماه عملیات اجرایی پروژه در اواخر دی ماه 1395 تحویل گرفته شد.
قره باغی گفت:  7 میلیارد ریال  اعتبار برای بازسازی  از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت و ارتقاء هتلینگ هزینه شده و برای تجهیزات پزشکی ، ونتیلاتور و تخت های ویژه از محل اعتبارات وزارتی از بابت تجهیز بخشهای ویژه هزینه گردیده است.

انتهای پیام/م

بهره برداری از بخش ویژه ICU مرکز آموزشی درمانی طالقانی ارومیه

برچسب ها: درمان ، اخبار پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.