سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از 14 مادر نمونه در هرمزگان

در نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در هرمزگان از 14 مادر نمونه تجلیل شد.

زهرا یعقوب نژاد دبیر مراسم و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت: از مقام والای 14 مادر نمونه و برتر در هرمزگان تجلیل شد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تکریم مادران و معرفی هرچه بهتر جایگاه و شان مادران عنوان کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: داشتن فرزندان نمونه و موفق با وجود تمام محدویت ها و مشکلات، دارا بودن شاخصه های همسر خوب، شهروند نمونه، و کسب موفقیت های شاخص در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی از ملاک های انتخاب این مادران است.

غلامرضا محمدی بنیانگذار بنیاد بین المللی مادر هم در این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شامخ مادران گفت: مادران فرشتگان آسمانی بر روی زمین هستند.

وی افزود: کانون هر جامعه، خانواده و قلب این کانون مادر است.

بنیانگذار بنیاد بین المللی مادر گفت: سعادت هر فرد در گرو پنج اصل ایمان، امید،تلاش، احترام به دیگران به ویژه مادر و کمک به دیگران و شرکت در کار خیر است.

محمدی افزود: بنیاد مادر یک بنیاد فرهنگی بین المللی متشکل از سازمان های مردم نهاد بوده و وابسته به هیچ ارگان، نهاد حزب و یا گروهی نسیت و هرگونه فعالیت سیاسی در آن ممنوع است.

وی گفت: هیچگونه تبعیض از لحاظ زبان، رنگ ملیت، قومیت، مذهب در این بنیاد وجود ندارد.

استاندار هرمزگان هم با اشاره به نقش والای مادران در خانواده و جامعه گفت: داشتن جامعه ای خوب و متعالی در گرو داشتن مادرانی نمونه و شایسته است.

فریدون همتی افزود: این مراسم باید به یک جریان فرهنگی سازنده در جامعه تبدیل شود و حرکت خود جوش مردم در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.

در پایان مراسم از یادبود نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در هرمزگان رونمایی شد.

انتهای پیام/ز

تجلیل مادران نمونه در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.