سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایشی برای آتش نشانان کوچولو

همایش آتش نشان کوچولو در شیراز برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرخ زاده رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: در همایش آتش نشان کوچولو، ۳۰۰ دانش آموز پیش دبستانی در تالار آزادی گرد هم آمدند و مربیان سازمان آتش نشانی با اجرای سرود‌های کودکانه، برگزاری نمایش و مسابقه، پیشگیری از حوادث و سوانح را به آنان آموزش دادند.

وی اضافه کرد: در این برنامه شماره‌های تماس اورژانس و آتش نشانی به آن‌ها آموزش داده شد و توصیه‌های ایمنی در مورد استفاده از مواد منفجره و خطر آفرین به کودکان گوشزد شد.

فرخ زاده ادامه داد: همایش آتش نشان کوچولو با هدف افزایش توان و قابلیت کودک در حفظ سلامت خود در برابر حوادث و سوانح و حمایت از آموزش و فرهنگ ایمنی برگزار شد.

وی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی شیراز با ارائه آموزش‌های ایمنی در مقاطع مختلف تحصیلی بویژه مهد کودک و دبستان‌های سطح شهر تلاش می‌کند رفتار ایمنی و نحوه برخورد با شرایط حادثه بویژه در چهارشنبه پایان سال را به کودکان بیاموزد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: در این همایش دانش آموزان با یکدیگر هم پیمان شدند چهارشنبه آخر سال از خریدن مواد محترقه و آتش زا خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

همایش آتش نشان کوچولو در شیراز

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.