سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان انقلاب اسلامی امروز نگران فروپاشی خود هستند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز نگران فروپاشی خود هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی در همایش بصیرتی طلاب و روحانیون چهارمحال و بختیاری در حوزه علمیه امامیه شهرکرد، با تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت دهه مبارک فجر افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی و در طول عمر ۳۹ ساله انقلاب اسلامی، همواره با انواع برنامه‌های ترور، بی‌ثبات‌سازی، جنگ و تحریم به دنبال فروپاشی انقلاب بودند، اما هرگز موفق نشدند و نخواهند شد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در این مدت به دستاورد‌های بسیار بزرگی در حوزه‌های گوناگون دست یافت تا حدی که دشمنان انقلاب، امروز نگران فروپاشی خود هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به برخی اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور گفت: دشمنان در این قضایا به دنبال بی‌ثبات کردن کشور و عقب‌نشینی رهبری از مواضع خود مبنی بر ایستادگی در برابر استکبار و ایادی آن بودند.

جوانی، غفلت مسئولین را نیز در فرصت یابی دشن برای برنامه‌ریزی و بروز این حوادث موثر بیان و بر ضرورت هوشیاری بیشتر در این زمینه تأکید کرد.

وی افزود: دشمنان در پی جدا کردن مردم از اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی هستند و ما باید تلاش کنیم مردم را با حقیقت انقلاب و جمهوری اسلامی، امام و رهبری آشنا کنیم.

انتهای پیام/ش

مردم را با حقیقت انقلاب اسلامی، امام و رهبری آشنا کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.