سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات دو صحرانوردی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در بهنمیر

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات دو صحرانوردی در بهنمیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  در این مسابقات که به همت هیات دوومیدانی بهنمیر و همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار شد، ۶۰ دونده در این مسابقات و در دو مقطع اول متوسطه و نوجوانان به مسافت ۲ کیلومتر از مسیر جاده دریا  تا اداره ورزش و جوانان دویدند.

در مقطع اول متوسطه، فردین میراحمدی عنوان نخست را کسب کرد. محمدحسین بهرآور دوم شد و امیرمحمد یزدانی در جایگاه سوم قرار گرفت. امیرحسین کریم پور، اسداله یزدانی و محمدامین فهیمی هم به ترتیب عنوان چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در مقطع دوم متوسطه محمدامین یونس پور سریع‌تر از همه رقبا از خط پایان گذشت. اشکان غفاری پس از وی دوم شد و ابوالفضل فتایی هم مقام سوم را به خود اختصاص داد. سیدعلی رضا حمیدنژاد هم عنوان چهارمی را بالاتر از محمد یحیی تبار و علی رضا باباتبار به دست آورد.

به شش نفر برتر از هر دو مقطع حکم، مدال و جوایزی توسط قدمی، رییس اداره ورزش و جوانان بهنمیر، روشن رای رییس اداره آموزش و پرورش، حجت الاسلام، ولی نتاج مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، پدر شهید مدافع حرم کریمیان، سرگرد جعفری فرمانده نیروی انتظامی بهنمیر، امامی نژاد و آقاگلی فرماندهان حوزه مقاومت بسیج، یگانگی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و آقایی رییس هیات قایقرانی بابلسر به شش نفر برتر از هر دو مقطع حکم، مدال و جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام /ر

مسابقات دو صحرانوردی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در بهنمیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.