سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت شش هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال از سپرده های موسسه کاسپین

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت:شش هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال از سپرده‌های مردم نزد موسسات مالی زیر مجموعه کاسپین تا روز گذشته پرداخت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رسولیان مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی، در این خصوص گفت:تا روز گذشته شش هزار و 860 میلیارد ریال از سپرده های مردم نزد موسسات مالی زیر مجموعه کاسپین به تعداد 187 هزار و 450 سپرده گذار پرداخت شده است.

وی افزود:این پرداختی ها تاکنون به سپرده های موسسه فرشتگان، الزهرا (س) و پیوند بوده و همچنان هم روند پرداخت ها بر اساس برنامه زمانبندی ادامه دارد و پرداخت های مربوط به موسسه دیگر کاسپین یعنی بدر توس هم از روز گذشته آغاز شده است.

رسولیان با بیان اینکه هفت موسسه مالی، اعتباری مشکل دار در خراسان رضوی وجود داشت که در حال حاضر پرداخت سپرده های همه آنها در حال انجام است؛ گفت: پرداخت سپرده های مردمی در موسسه منحله میزان به اتمام رسیده و بخش مهمی از پول مردم در موسسه های فرشتگان، وحدت و افضل توس هم تا کنون تسویه شده است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی افزود: پرداخت سپرده های مردم در موسسه الزهرا (س) هم که چهار هزار و 500 میلیارد ریال است از سه هفته قبل آغاز شده و به صورت پلکانی و در قالب برنامه زمانبندی در حال انجام است.

رسولیان گفت: پرداخت ها در موسسه پیوند هم از 100 میلیون ریال آغاز شده و به مرور بقیه هم قبل از پایان سال تعیین تکلیف می شود به گونه ای که قسمتی پرداخت و بخشی هم سپرده یک ساله می شود.

وی با اشاره به این که مانده موسسه پیوند از محل سپرده های مردم، 850 میلیارد ریال می باشد که در حال تعیین تکلیف است؛ افزود: فقط موسسه بدر توس باقی مانده بود که با فشارهای استانداری و کمک دستکاه قضایی از دیروز پرداخت سپرده های زیر 200 میلیون ریال که در مجموع 310 میلیارد ریال می باشد، آغاز شده است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد و گفت: تا قبل از عید به جز موسسه بدر توس سپرده های مردمی در همه موسسات دچار مشکل تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام// م.م

پرداخت سپرده های مردم نزد موسسات مالی زیر مجموعه کاسپین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.