سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه ۸۵۰ دانش آموز زاهدانی فیلم‌های فجر را تماشا می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه ۸۵۰ دانش آموز زاهدانی با حضور در سینما‌های اشراق و هلال فیلم‌های ششمین جشنواره استانی فیلم فجر را تماشا می‌کنند.

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  گفت: از ۱۴ بهمن شاهد حضور دانش آموزان زاهدانی در ساعات صبح برای مشاهده فیلم‌های فجر ویژه کودکان و نوجوانان هستیم.


وی تاکید کرد: علاقه‌مندان به هنر و سینما می‌توانند همه روز از ساعت ۱۰ صبح برای تهیه بلیط فیلم‌های ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان به گیشه‌های ۲ سینمای هلال و اشراق مراجعه کنند.


وی گفت: فیلم‌های امپراطور جهنم، تنگه ابوقریب، لاتاری، کامیون، اتاق تاریک، جشن دلتنگی، هایلایت، سوء تفاهم، مصادره، سرو زیرآب و عرق سرد برای عموم مردم و فیلم‌های قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی ویژه کودک و نوجوان تا ۲۲ بهمن در زاهدان اکران می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: با همکاری بنیاد فارابی، فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش دانش آموزان زاهدانی با محوریت حاشیه شهر و مناطق محروم به صورت رایگان فیلم‌های گروه سنی خود در جشنواره فجر را صبح‌ها در ۲ سالن سینمای هلال و اشراق تماشا می‌کنند.


مسگرانی اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب گروه‌های مختلف سنی به ویژه کودک و نوجوان از فیلم‌های فجر، مدارس زاهدان خواستار فراهم کردن فرصت بیشتری برای تماشای فیلم‌ها توسط سایر دانش آموزان تا پایان جشنواره شدند.

انتهای پیام/گ

تماشا فیلم فجر در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.