سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

3 خبر از کشتی ایران؛

اجرای طرح پویش اجتماعیِ"فصل پهلوانی" توسط فدراسیون کشتی

مسابقات کشتی جام جهان‌پهلوان تختی در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن به عنوان یادبودی از غلامرضا تختی (قهرمان کشتی ایران) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، متاسفانه در کنار شور و هیجان مسابقات، در این ایام زمستانی که برودت هوا، سراسر کشور به‌خصوص کرمانشاه را فرا گرفته است، خبرهایی از مشکلات هم‌وطنان زلزله‌زده‌ به‌گوش می‌رسد. این مسابقات بهانه‌ای شد تا فدراسیون کشتی به کمک باشگاه هواداران کشتی ملی به پویش اجتماعی «فصل پهلوانی» بپیوندد. این پویش از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ بهمن اجرا می‌شود و طبق توافق صورت گرفته تمام وجوه اهدایی از طریق ارسال ۱۲ به ۳۰۴۸، به مردم آسیب دیده اهدا خواهد شد.
غلامرضا تختی مشهور به جهان پهلوان، کشتی گیر با اخلاق و مردمی است که نماد پهلوانی است. مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی بهانه ای شده است تا در این فصل سرما، فصلی نو از جنس ارزشهای جهان پهلوان تختی احیاء شود. فصل پهلوانی، بهانه ای است برای احیای زندگی به هموطنان پهلوان پرور کرمانشاه تا نشان دهیم اگر این بار کرمانشاه مورد قهر زمانه واقع شد اما مردمان این سرزمین فراموش نشده‌اند.

جشنواره استعدادیابی کشتی در زنجان برگزار شد

جشنواره استعدادیابی کشتی هیأت کشتی استان زنجان با حضور پرشور خانواده ها برگزار شد.با تلاش چندین ماهه رییس و اعضای هیات کشتی استان زنجان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، همچنین معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش و همکاری صمیمانه مدیران و معلمان ارجمند ورزش مدارس استان زنجان 240 دانش آموزش مقاطع تحصیلی پنجم و ششم ابتدایی و کلاس های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه، همراه با پدران و مادران و دیگر اعضای خانواده خود، تابلویی زیبا و غرورانگیز در سالن خانه کشتی تختی زنجان ترسیم کردند.

240 مشتاق کشتی با 240 خانواده خود با حضور چندین ساعته در سالن خانه کشتی جهان پهلوان تختی یکی از امیدبخش ترین سرفصل های تاریخ کشتی زنجان را آغاز کردند.

کشتی استان، مسوولان اداره ورزش و جوانان استان، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و دیگر مسوولان شهر به سالن آمده بودند تا در پی ریزی خردمندانه آینده کشتی شهر و دیار خود حضوری جدی و مسوولانه را به نمایش بگذارند.
در این مراسم کم مانند در کشتی ایران و شاید جهان مادران و پدران با حضوری پرشور به همگان اعلام کردند که خانواده های زنجانی با دلی پرامید و قامت هایی برافراشته، تمام قد به پشتیبانی از فرزندان آینده ساز خویش برخاسته اند. آن ها با پشتیبانی و حضور خود اعلام نمودند پا به پای فرزندان و پهلوانک های نونهال خود برای حفظ ارزش های انسانی  پهلوانی ورزش ملی و مردمی کشتی ایران تلاش خواهند نمود.

برگزاری جلسه نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی با مسئولان ورزش منطقه آزاد اروند

جلسه نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی و مسئولان ورزش منطقه آزاد اروند و آبادان برگزار شد.در این جلسه که ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان و قلاوند رئیس هیات کشتی حضور داشتند، مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی در خصوص توسعه کشتی بانوان با مسئولان ورزش این منطقه گفت و گو کرد.همچنین در این نشست پیشنهاد میزبانی هیات کشتی آبادان از مسابقات کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور نیز داده شد.

انتهای پیام/

حضور 240 دانش آموز در خانه کشتی شهرستان زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.