سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

افزایش 10 برابری درآمد حاصل از فروش اموال اسقاطی/ مواظب رانت ضایعات فروشی باشید!

به پیشنهاد امانی عضو شورای شهر تهران درآمد حاصل از فروش ضایعات از ۳۰۰ میلیون تومان به ۳ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، به پیشنهاد امانی عضو شورای شهر تهران درآمد حاصل از فروش ضایعات 10 برابر شد.

لازم به ذکر است؛ طبق پیشنهاد شهرداری درآمد حاصل از فروش ضایعات ۱۵ میلیون تومان بوده است که این مبلغ در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته بود تا اینکه امروز به پیشنهاد امانی عضو شورای شهر این رقم با ۹ رای موافق از ۱۶ رای به ۳ میلیارد تومان افزایش یافت.

پس از تصویب این طرح هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران گفت: رانت ضایعات نداشتیم و از این پس باید مراقب رانت فروش ضایعات باشیم.

در ادامه این جلسه آروین و رسولی کسانی بودند که مخالفت خود را با این طرح بیان کردند و هر دو به بودجه غیرواقعی اشاره کردند و گفتند: افزایش 10 برابری درآمد حاصل از فروش اموال اسقاطی باعث غیرواقعی بودن بودجه می شود و منطقی در این تصمیم نیست.

لازم به ذکر است؛ قبل از پیشنهاد امانی پیشنهاد مسجدجامعی برای افزایش درآمد حاصل از فروش ضایعات به ۱۵ میلیارد تومان به رای گیری گذاشته شد، اما رای نیاورد. وی برای دفاع از طرح خود اصرار داشت که بررسی و تحقیق کرده است که تنها در یک اتاق از ساختمان شورای شهر ۱۰۰ میلیون تومان اموال اسقاطی وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.