سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم گسترش روابط تعزیرات و دامپزشکی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بر لزوم گسترش همکاری‌های این اداره کل با دامپزشکی برای دفاع و صیانت از سلامت و امنیت غذایی شهروندان و زائران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در جلسه با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت : یکی از نهاد‌هایی که همیشه با دلسوزی در کار سلامت شهروندان در کنار ما و مردم بوده ،دامپزشکی است.

وی خواستار آن شد تا دستگاه‌های اداری و اجرایی، بدون مصلحت اندیشی‌های اداری، رسالت خود را در جهت خدمت به مردم انجام دهند.

احمد شریعتی مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی ضمن تاکید بر اهمیت سلامت و امنیت غذایی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی گفت : در فعالیت‌های نظارتی، به حمایت و پشتیبانی اداره کل تعزیرات حکومتی و سایر مراجع قضایی نیازمندیم.

شریعتی ضمن اشاره به فعالیت‌های مشترک بین دستگاهی گفت : هرگاه با خرد جمعی پیش رفتیم هم افزایی ایجاد شد و این هم افزایی در انجام ماموریت‌ها به ما کمک کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت : در حوزه سلامت و امنیت غذایی حساسیت بالایی وجود دارد و بخش دام و طیور نیز قسمت اعظم اشتغالزایی را به ویژه در روستا‌ها به خود اختصاص داده است و فعالیت‌های دامپزشکی، زمینه ساز ایجاد و ثبات اشتغال در این بخش است.

وی با اشاره به پاک بودن استان از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، استمرار این وضعیت را مرهون تلاش بی شائبه و شبانه روزی همکاران دامپزشکی و همکاری همه نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های وابسته به این بخش دانست.

شریعتی در ادامه گفت : در زمینه بیماری‌های مشترک بایستی تمام دستگاه‌ها حساس باشند چراکه بروز و مشاهده این بیماری‌ها در جمعیت انسانی هرچقدر هم که کم و انگشت شمار باشد حساسیت‌های ملی و بین المللی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در پی خواهد داشت.

علی اصغر پرهیزگار معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان نیز گفت : نسبت به حوزه دامپزشکی دغدغه خاصی داریم و این حوزه کاری برای ما بسیار با اهمیت است.

پرهیزگار ادامه داد : با توجه به این حساسیت، شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی به پرونده‌های دامپزشکی در نظر گرفتیم و مسئول این شعبه هم یکی از زبده‌ترین و توانمندترین همکاران ما می‌باشد و قصد داریم با گسترش همکاری‌های فی مابین، سرعت رسیدگی به پرونده‌ها را در این شعبه افزایش دهیم.

حجت الاسلام محمد حسن شوروری، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه با اشاره به فعالیت‌های دفتر متبوع خود در جهت تامین حلالیت فرآورده‌های خام دامی، گفت : در جهت برخورد با تخلفات در این حوزه نیازمند همکاری دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی استان هستیم.
 
 

انتهای پیام// ف. ح
 
 

 

 لزوم گسترش همکاری‌های تعزیرات با دامپزشکی

برچسب ها: تعزیرات ، دامپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.