سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح دو میلیاردی توزیع نیروی برق در رامسر

طرح‌های امور توزیع نیروی برق شهرستان رامسر با اعتبار بیش از دو میلیارد وپانصد و پنجاه میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  تقی حاتمیان رییس اداره توزیع نیروی برق رامسر در حاشیه افتتاح طرح‌های برق رسانی دهه فجر در این شهرستان گفت: ساخت پست توزیع جهت تامین برق متقاضیان و با رفع ضعف ولتاژ برق مشترکان توسط ۱۴ دستگاه ترانس با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیون تومان به اجرا در آمد.

وی  با بیان اینکه نوسازی و تعویض سیم‌های شبکه فشار ضعیف و تبدیل آن به کابل خود نگهدار با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان صورت پذیرفت گفت: برای احداث شبکه فشار ضعیف کابل خودنگهدار به طول بیش از ۱۹ هزار متر بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی گفت: احداث شبکه فشار متوسط با اعتباری نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان، تامین روشنایی معابر و نصب چراغ روشنایی به تعداد ۲۰۹ عدد چراغ لاکپشتی و نصب ۱۶۱۰ عدد لامپ، رفع خاموشی منطقه‌ای و موردی مشترکین به تعداد ۳۳۵۵ مورد و واگذاری انشعاب برق به ۱۳۵۱ متقاضی نیز در سال جاری توسط اداره توزیع نیروی برق رامسر عملیاتی شده است.

حاتمیان از شناسایی ۷۰ مورد کشف برق غیرمجاز و برخورد با سرقان انرژی در رامسر خبر داد و گفت: امسال نیز طرح‌های برق رسانی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شده بود.

انتهای پیام /ر

بهره برداری از طرح‌های امور برق رامسر

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.