سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح چشمه تعاون در شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان

مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح چشمه تعاون در تمام شعب این بانک در استان آغاز شد.

 محمد رضا ریگی مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: شناسایی و جذب تعاونی‌ها برای ارائه خدمات بیشتر، افزایش سطح همکاری با تعاونی‌ها، شناسایی دقیق نیاز تعاونی‌ها و بررسی راه‌های گسترش همکاری‌های متقابل و همچنین فعال سازی و تقویت بنیه مالی و اعتباری تعاونی‌ها از جمله اهداف این طرح است.


وی تاکید کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، نرم‌افزاری اختصاصی طراحی‌شده که برای پیگیری آنلاین مراحل پیشرفت طرح در شعب تابعه سیستان و بلوچستان استفاده می‌شود و نتایج آن در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های آینده قابل بهره‌برداری است.


وی همچنین از اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد مشتریان بدهکار از ابتدای بهمن تا پایان اسفند امسال در این بانک خبر داد.


ریگی افزود: بدهکاران این بانک با استفاده از این طرح در کنار بهره‌مندی از بخشش ۶ درصدی جرایم تاخیر و خروج از لیست بدهکاران بانکی، زمینه استفاده از تسهیلات شبکه بانکی را برای خود فراهم می‌کنند.


مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: لازم است مشتریان با توجه به محدودیت زمانی حداکثر استفاده را از فرصت به وجود آمده داشته باشند و تا پایان امسال به شعب این بانک در سراسر استان مراجعه کنند.


وی اظهارداشت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، فرصت مناسبی برای تعاونی‌هایی است که مشکل ارائه تضمین به بانک‌ها را دارند.


وی تصریح کرد: نمایندگی این صندوق در بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان مستقر است و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی که برای اخذ تسهیلات خود مشکل ارائه تضمین به بانک‌ها را دارند می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

طرح چشمه تعاون در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: بانک ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.