سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی مشهد از نخستین نشست ملی اقتصادی

رییس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اقتصاد از مسائل مهم کشورهاست که برای رشد تمام حوزه‌ها باید به آن توجه کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مجتبی زاهدیان رییس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه نشست حمایت و حاکمیت قانون در حوزه‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری ملی در مشهد، گفت: در این نشست از دکتر ولایتی، نمایندگان مجلس، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان کمیسیون اقتصادی و دیگر مسئولان مرتبط با این حوزه دعوت به عمل آمده است.

در این نشست، علی ادبی مدیر کارگروه صنعت، گفت : ر حاشیه این مراسم ۴ کارگاه جنبی، کارگاه حقوق بانکی و ضمانت نامه‌های بانکی، کارگاه کارگاه تجارت بین الملل، کارگاه اقتصادی و کارگاه داوری بین الملل نیز برگزار می‌شود.

ادبی ادامه داد: همایش حمایت و حاکمیت قانون در حوزه‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری ملی به مدت دوروز ۹ و ۱۰ اسنفدماه برگزار و پیش از آن نیز در ۱۸ بهمن در محل دانشگاه آزاد اسلامی پیش همایش کنفرانس برگزار می‌شود.

گفتنی است، سایت ثبت نام همایش تا ۲۵ بهمن باز است و علاقمندان فرصت دارند مقاله‌های خود را ارسال کنند و تاکنون ۲۰۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسیده است.

انتهای پیام // ف. ح.
 



همایش حمایت و حاکمیت قانون در حوزه‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری ملی در مشهد برگزار خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.