سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخارآفرینی ۳۱ عضو کانون پرورش فکری طی سال جاری برای آذربایجان غربی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: امسال ۳۱ عضو کانون مقام‌های ملی و بین المللی در زمینه‌های مختلف هنری و فرهنگی برای استان به ارمغان آوردند

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از برگزیدگان بین المللی و ملی که به مناسبت دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد برگزار شد، گفت: امسال 31 عضو کانون مقام های ملی و بین المللی در رشته های مختلف هنری و فرهنگی برای این استان به ارمغان آوردند که از این تعداد 6 مقام بین المللی کسب شده کانون از جشنواره ها و همایش های کشورهایی مثل اسپانیا و اوکراین بود.

زاهدی افزود: کانون خانه مهربانی برای کودکان بشمار می رود و برگزاری مراسم های تجلیل، احترام گذاشتن به نبوغ و خلاقیت اعضای کانون به عنوان آینده سازان کشور و ایجاد انگیزه در آنان است..

وی در ادامه گفت: امسال کانون در طول ایام الله دهه فجر  700 برنامه برای کودکان و نوجوانان استان مهیا کرده است که در حال اجرا هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اظهار اینکه توسعه فیزیکی مراکز کانون در دستور کار نبود، بیان کرد: در دهه فجر امسال نوسازی ساختمان کانون در شهرستان شوط اتمام و به بهره برداری رسید.

زاهدی اضافه کرد : امسال 2 کتابخانه سیار نیز در شهرستان های تکاب و اشنویه راه اندازی شد که با راه اندازی آنها تعداد کتابخانه های سیار روستایی و شهری به 8 باب رسید که هر کتابخانه سیار دارای 8 هزار جلد کتاب می باشد و 700 کودک را پوشش می دهد.

وی افزود: راه اندازی کتابخانه های سیار میاندوآب و ماکو هم با یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در دست اقدام می باشد.

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اکنون نسل جوان و نوجوان انقلاب از نسل اول انقلاب، انقلابی تر هستند، گفت: نسل جوان به مقتضیات و ضروریات جهان امروز آشنا است و به روز حرکت می کند بر این اساس نگرش مسئولان نیز به این نسل باید مطابق با نیازهای جامعه و دنیای امروز باشد.

شجاعی با اشاره به جایگاه فرهنگی مهاباد بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان مهابادی در میادین بین المللی نشان از شایستگی و نخبگی آنان می باشد.

وی تأکید کرد : باید با هموار کردن راه جوانان و نوجوانان تسهیل گر پیشرفت آنان باشیم و زمینه های موفقیت را برای آنان فراهم آوریم.

در این مراسم از 21 برگزیده ملی و بین المللی 2 سال گذشته عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 2 مرکز کانون مهاباد تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

تجلیل از برگزیدگان بین المللی و ملی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.