سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت گسترش شفافیت در جامعه

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به گسترش شفافیت در جامعه گفت: مجلس شورای اسلامی تصویب کرد تا افراد کم درآمد مالیات پرداخت نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی،نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه پروژه‌های صدا وسیما در همدان با تقدیر از کسانی که در خط مقدم رسانه در حال تلاش هستند، اظهار داشت: پوشش تکنولوژی 99 درصدی دیجیتالی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران اقتدار دارد و این اقتدار باعث شده که 253 شبکه علیه جمهوری اسلامی فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه صداوسیما با وجود فشارهای سنگین به این مهم دست پیدا کرده است، گفت: امروز مسئولیت خطیر و سنگینی در دنیا به عهده صدا وسیما است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: به همان میزان که دشمن تقویت می‌شود، به همان میزان هم ما قدرتمند می‌شویم اما فاصله زیادی داریم.

وی با بیان اینکه باید قدم‌هایی را برداریم که یکی از آن رهنمودهای رهبری است و باید همین مسیر نورانی را دنبال کنیم، تصریح کرد: قدم بعدی ما این است که اشتباهات را تکرار نکنیم و آنها را رفع کنیم.

حاجی بابایی گفت: همه ملت ایران بدانند که رهبری عدالت می‌خواهد و اشتباه از طرف من مدیر است؛ ما اگر خوب قدم برداریم اگر بیش از هزار شبکه نیز علیه ما کار کند هیچ کاری نمی توانند از پیش ببرند.

وی عنوان کرد: این ملت امام حسین(ع) و قرآن را می‌خواهند و باید کمکشان کرد چراکه این ملت بودند که در پیچ‌های تاریخی از امام خود دفاع کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش شفافیت در جامعه گفت: مجلس شورای اسلامی تصویب کرد تا افراد کم درآمد مالیات پرداخت نکنند و اگر کسی پر درآمد بود باید بیشتر مالیات بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در برنامه ششم بودجه مناسبی برای رسانه ملی در نظر گرفتیم اما هنوز تا رسیدن به اعتبارات مناسب فاصله وجود دارد.

حاجی‌بابایی همچنین حضور مسئولان صداوسیما در همدان را فرصتی برای ارتقا کمی و کیفی برنامه‌ها بیان کرد.

انتهای پیام/خ

 شفافیت  اقتصادی در جامعه لازم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.