سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش کلیدی صداوسیما در ایجاد وحدت و همدلی

معاون استاندار همدان گفت: صداوسیما در ایجاد وحدت و همدلی بسیار نقش کلیدی دارد چراکه دشمنان نظام و انقلاب با تمام تلاش می‌خواهند یأس و ناامیدی را به ویژه در جوانان ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدسعید شاهرخی،معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در آیین افتتاحیه پروژه‌های صدا وسیما در همدان با گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به جریان شکل‌گیری و تداوم انقلاب اظهار داشت: در شرایط سخت و هجوم استکبار به ایران عزیز و غارت منابع و همچنین تلاش برای از بین بردن ارزش‌های سلامی موجب شد که امام(ره) رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت استکبار را پایین بکشد.

وی با بیان اینکه امروز نیز حضور گسترده مردم در صحنه ثابت کرد که همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند، ادامه داد: حضور یکپارچه مردم و وحدت کلمه انقلاب را به چهلمین سال از پیروزی رسانده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: نباید دشمنی‌های استکبار را نادیده گرفت و آنچه مورد تاکید رهبری و امام راحل بوده وحدت و یکپارچگی است که با آن می‌توان پیشرفت‌های بیشتری را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیار مفتخریم که پوشش 99 درصدی را در استان شاهد هستیم، گفت: صداوسیما در ایجاد این وحدت و همدلی بسیار نقش کلیدی است چراکه دشمنان نظام و انقلاب با تمام تلاش می‌خواهند یأس و ناامیدی را به ویژه در جوانان ایجاد کنند.

شاهرخی با بیان اینکه اگر نسل پیشین با نارنجک زیر تانک می رفتند حال نسل شهید «حججی»ها را داریم، افزود: تلاش دشمن این است که دولت‌ها را ناکارآمد جلوه دهد و در این میان صدا وسیما نقش اساسی و محوری دارد که دستاوردها و خدمات نظام را برای مردم مطرح سازد که البته باید کاستی ها نیز بیان شده تا اصلاح شود.

انتهای پیام/خ

صداوسیما در ایجاد وحدت و همدلی نقش کلیدی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.