سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه و بسیج با بالاترین استحکام در اجرای طرح‌ها عمل می‌کند

استاندار همدان گفت: وقتی سپاه و بسیج انجام کار و خدمتی را بر عهده می گیرد مطمئن هستیم که به بهترین شیوه و بالاترین استحکام این طرح به سرانجام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت،استاندار همدان در آئین بهره برداری از طرح 235 واحدی مسکن کارکنان سپاه همدان اظهار کرد: وقتی سپاه و بسیج انجام کار و خدمتی را بر عهده می گیرد مطمئن هستیم که به بهترین شیوه و بالاترین استحکام این طرح به سرانجام می رسد.

وی اضافه کرد: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان 2 فاز احداث اردوگاه راهیان نور در جنوب کشور را با پائین ترین هزینه یعنی حدود 20 میلیارد ریال انجام داد که این امر موید این است که سپاه و بسیج کار خود را به خوبی انجام می دهند.

استاندار همدان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که یک هزار نقطه در کشور آباد شود که سپاه پاسدارن در این زمینه پیشگام شد و نشان داد که نه فقط در کارهای عمرانی بلکه در تمامی حوزه های اقتصادی، اشتغال و اجرای اقتصاد مقاومتی پیشگام است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران با حراست از مرزهای ایران در غرب کشور از تعرض گروهک های تکفیری به کشور جلوگیری کرد و موجب شد که این ملت از گزند دشمن مصون باشد.

استاندار همدان یادآور شد: در جریان درگیری اخیر نیروهای سپاه پاسداران با گروهک تکفیری، رشادت رزمندگان منجر به هلاکت و دستگیری چند تن از اعضای این گروه شد.

وی اضافه کرد: یکی از رزمندگان سپاه همدان در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل شد که مردم این استان به شایستگی این برادر رزمنده را تشییع کردند.

انتهای پیام /خ

با بالاترین استحکام در اجرای طرح‌ها  سپاه و بسیج  عمل می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.