سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی ساختمان کتابخانه عمومی آبدان

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دیر از آغاز عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه عمومی آبدان خبر داد و گفت: ۱۰ پروژه عمرانی در آبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسعود تنگستانی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در آبدان بیان داشت: وظیفه همه ماست تا دستاوردهای انقلاب و نظام را برای دانش‌آموزان یادآوری کنیم تا آنان بدانند ما قبل از انقلاب در چه وضعیتی بوده‌ایم و اکنون که در چهلمین بهار انقلاب هستیم در چه جایگاهی هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی ایران در این سال‌ها عنوان کرد: به یاری خداوند امروز در زمینه فضایی و موشکی جزء کشورهای برتر و قدرت‌های جهان هستیم که باعث شده دشمنان برای ما برنامه ریزی کنند تا مانع پیشرفت ایران شوند.

معاون فرماندار شهرستان دیر از دانش‌آموزان خواست تا با تلاش و همت خود در آینده چرخ‌های این کشور را در سایه انقلاب اسلامی پرتوان بچرخانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ۲۵ شهید دانش آموز شهرستان دیر اضافه کرد: ما باید قدردان شهدا باشیم و فرهنگ شهدا را به نسل جوان ونوجوان منتقل کنیم.

تنگستانی با اشاره به افتتاح پروژه‌ها افزود: دردهه فجر ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در بخش آبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و این خبر خوشحال کننده برای مردم بخش آبدان است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین پروژه‌ها کلنگ‌زنی ساختمان کتابخانه عمومی آبدان است که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بخش بود و با پیگیری‌های فرماندار شهرستان این امر محقق شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز ضمن تبریک دهه فجر بیان داشت: امسال برنامه‌های خوبی در بخش آبدان برگزار کردیم. ‌

ابراهیم درویشی یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر را باید به‌صورت مردمی برگزار کنیم و الحمدالله حضور مردم ولایت‌مدار بخش در مراسم دهه فجر چشمگیر بود.

انتهای پیام/م

ساختمان کتابخانه عمومی آبدان احداث می‌شود

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.