سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح شد؛

آخرین وضعیت مصدومان آتش سوزی هتل زائران ایرانی در نجف

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات گفت: مصدومان حادثه آتش سوزی شب گذشته در هتل زائران ایرانی در نجف از بیمارستان مرخص شدند.

مرتضی آقائی سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: حادثه آتش سوزی شب گذشته در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نخستین ساعات شب رخ داد و این جای شکر دارد؛ زیرا وقوع این حادثه در نیمه شب جان تعداد بیشتری از زائران را با خطر مواجه می کرد.

آقایی با اشاره به فوت 2 زائر ایرانی در حادثه آتش سوزی شب گذشته افزود: متاسفانه تعداد مصدومان حادثه شب گذشته در نهایت به 3 تن افزایش پیدا کرد که البته حال این افراد در حال حاضر بهبود یافته است و هم اکنون از بیمارستان مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: اگر حادثه آتش سوزی در ساعات ابتدایی شب رخ نداده بود، کار انتقال مصدومان و تخلیه زائران به هتلی دیگر با مشکل روبرو می شد و امکان افزایش تلفات نیز وجود داشت.

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات خاطرنشان کرد: زائران عتبات عالیات با ثبت نام در کاروان‌های مجاز سازمان حج و زیارت، در گام نخست امنیت و سلامت سفر خود را تامین می‌کنند.

آقایی در ادامه یادآور شد: امیدواریم که افرادی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند، به دلیل تفاوت ناچیز هزینه‌های سفر خود در کاروان‌های آزادبر، در مقایسه با کاروان‌های سازمان حج و زیارت، جامعه را به چالش نکشند و امنیت خود را به خطر نیندازند.

وی تاکید کرد: آسیب‌های سفر به عتبات عالیات، با کاروان‌های غیرمجاز مثل سفر زائران استان مرکزی که در حادثه آتش سوزی شب گذشته 2 تن از آن‌ها جان باختند، جبران ناپذیر است و مردم باید بدانند در صورت انتخاب کاروان‌های آزادبر، بهای سنگینی را می‌پردازند و این مسئله ریسک بزرگی خواهد بود.

انتهای پیام/

ترخیص 3 مصدوم آتش سوزی شب گذشته هتل زائران ایرانی از بیمارستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.