سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بخش مرکزی یزد؛

روحیه استکبار ستیزی ملت ایران باید همچنان حفظ شود

امام جمعه بخش مرکزی یزدگفت: اگر ملت و مسوولان ما، ولایتمدار و با بصیرت باشند، قطعا هیچ دشمنی نمی تواند اهداف شوم خود را علیه ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی دنبال کند.

به گزارش خبرنگار حاضر درمحل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛آیت الله سید محمد کاظم مدرسی در صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی استان بیرون راندن داعش و حامیانش  از دو کشور عراق و سوریه را ناشی از روحیه سلطه پذیری جوانان پرورش یافته در انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر در مواردی شاهد خط و نشان کشیدن های دشمنان هستیم به خاطر ضعف سلطه ستیزی ما در مذاکرات بوده است.

آیت الله مدرسی در این مراسم با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی بر دو اصل اجتناب از طاغوت و گسترش فرهنگ دینی پایه گذاری شده است افزود: انقلاب اسلامی با برهم زدن دو بلوک سلطه گر و سلطه پذیر بلوک سومی را تحت عنوان بلوک سلطه ستیز به جهان معرفی کرد.

وی یادآور شد: روحیه استکبار ستیزی ملت ایران باید همچنان به عنوان هدف متعالی نظام همواره حفظ شود.

 آیت الله مدرسی ادامه داد: اگر ملت و مسوولان ما، ولایتمدار و با بصیرت باشند، قطعا هیچ دشمنی نمی تواند اهداف شوم خود را علیه ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی دنبال کند.

 صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ،انتظامی و بسیجیان استان یزد به مناسبت دهه فجر صبح امروز و با حضور آیت الله سید محمد کاظم مدرسی،فرمادنده سپاه الغدیر،معاون سیاسی امنیتی استاندار و تنی چند از مسئولان استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

هیچ دشمنی نمی تواند اهداف شوم خود را علیه ایران اسلامی  دنبال کند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.