سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی:

عامل فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر خبر داد که اقدام به تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی می‌نمودند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر گزارش واصله از یکی از استانها مبنی بر تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در یکی از شبکه‌های اجتماعی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته در روند رسیدگی به پرونده دو نفر از متهمینی که در این قضیه دخیل بودند شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر گردیدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مقداری داروی غیر مجاز نیز از محل اقامت آنان کشف شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده، متهمین اعلام داشتند با راه‌اندازی صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش داروها کرده بودند و از غیر مجاز بودن داروهای فروخته شده نیز اطلاعی نداشتند.

وی گفت: با توجه به فعالیت مجرمانه این افراد در فضای سایبر، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردیدند.

سرهنگ کوره بلاغی اظهار کرد: شهروندان باید به این نکته توجه کنند فروش هرگونه دارو در فضای مجازی غیر قانونی است، لذا جهت تهیه دارو باید به داروخانه‌ها مراجعه نمایند و از تهیه آن از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند چرا که اینگونه سایت‌ها یا صفحات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند داروهای غیر مجاز، تاریخ گذشته و فساد را تحویل شما دهند که سلامت شما را به خطر بیندازد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در توصیه به شهروندان به ویژه به جوانان گفت: جهت جلوگیری از سوء‌استفاده کلاهبرداران، به تبلیغاتی مانند فروش قرص‌های لاغری، مکمل بدنسازی و ... که در سایت‌ها انجام می شود اعتماد ننمایند و در صورت مواجهه با موارد غیر مجاز در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق سایت این پلیس به نشانی www.cyberpolice.ir قسمت ارتباطات مردمی به این پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.