سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی تاج با رئیس فیفا دیدار می کند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران قرار است برای حل مسئله میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا دیداری با اینفانتیو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مناقشه سیاسی ایران و عربستان، AFC اعلام کرد که دیدار نمایندگان کشورمان با سعودی ها در کشور ثالث برگزار شود و همین اتفاق هم رخ داد و در سال گذشته، بازی ها در عمان و یا قطر برگزار شود. در این فصل هم سعودی ها و اماراتی ها پا را فراتر گذشتند و اعلام کردند در کشورهای ایران و قطر حاضر نمی شویم که با قدرت قطری ها در AFC این موضوع منتفی شد و پس از اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال شکسته خوردند، بیان کردند که قطر میزبان نمایندگان ما با عربستانی ها باشد اما به یکباره کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد عمان میزبان ایران و سعودی ها است تا این موضوع پیچیده تر از قبل شود.

پس از این اتفاقات، مهدی تاج گفت: قرار است، فردا راهی مقر فیفا در سوئیس شوم و با اینفانتینیو درباره موضوضعات رخ داده صحبت کنم.  AFC مسیر خطرناکی را می‌رود و حتماً باید این رویه‌اش را تغییر دهد، چرا که امکان دارد وضعیت پیچیده تر شود.

تاج ادامه داد: متأسفانه AFC جانبدارانه رفتار می‌کند و این خوب نیست. اینکه AFC در موضوع قطر و عربستان به‌نفع قطر رأی داد مثبت بود و ما ارزیابی خوبی از این موضوع داریم اما برای احقاق حقمان همه تلاشمان را انجام خواهیم داد و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد.

انتهای پیام/

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با اینفانتینو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
ازش بپرس که چرا به اقای کفاشیان دست دادی وبهش تبریک گفتی!!؟