سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستایش در بهزیستی کرمان وضعیت خوبی دارد

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان در خصوص آخرین اخبار از ستایش سه ساله که مورد آزار ناپدری و مادر معتادش قرار گرفته بود، گفت: ستایش در بهزیستی کرمان در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمود حیدری رئیس اداره بهزیستی رفسنجان در نشست خبری به مأموریت‌های اورژانس اجتماعی رفسنجان در سال جاری پرداخت و گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی، کودک آزاری، سالمندآزاری، همسرآزاری و فرزندان و دختران در معرض آسیب از جمله ماموریت‌های اورژانس اجتماعی است.

حیدری تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال ۴۷ مورد کودک‌آزاری در شهرستان داشتیم که از این تعداد همه مهاجر و حاشیه‌نشین بودند و در مسائل اجتماعی و فرهنگی حضور نداشتند و بیشتر دلیل آن هم اعتیاد والدین بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال هشت مورد همسرآزاری داشتیم که با مداخله کارشناسان با خانواده‌ها صحبت شده و این موارد برطرف و به زندگی برگشتند.

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان در خصوص آخرین اخبار از ستایش سه ساله که مورد آزار ناپدری و مادر معتادش قرار گرفته بود، توضیح داد: مادر ستایش پس از اینکه کودک آزاردیده‌اش به بهزیستی کرمان تحویل داده شد دو فرزند دیگر هم به دنیا آورده است، اما ستایش در بهزیستی کرمان در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

ستایش دختربچه ای رفسنجانی است که سال گذشته قربانی کودک آزاری ناپدری اش شده بود این کودک دو و نیم ساله درسراسر بدنش اثرات خاموش کردن آتش سیگار دیده می شد و شکستگی استخوان نیز داشت.

انتهای پیام/ی

آخرین اخبار از وضعیت ستایش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.