سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیکاری مهم‌ترین عامل اعتیاد در جوانان است

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر کل کشور گفت : بیکاری مهم‌ترین عامل اعتیاد در جوانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد بیرجندی مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر کل کشور در حاشیه جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر و تمامی سازمان‌های مرد نهاد در سراسر کشور موظف به رسیدگی به مقوله مهم اعتیاد هستند.

وی افزود: مبارزه با مقوله اعتیاد در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی قوی است و باید در این راستا تمام آسیب‌های موجود و اثرگذار به‌صورت ریشه‌ای شناسایی شود.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر کل کشور تصریح کرد: فقر فرهنگی و عدم آگاهی و شناخت صحیح از عواقب و عوارض اعتیاد مهم‌ترین عامل این آسیب بزرگ اجتماعی است.

محمد بیرجندی گفت: تاکنون 140 کارگاه آموزشی و فرهنگی ویژه معتادان بهبودیافته در سراسر کشور اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌هایی که برای ایجاد اشتغال معتادان بهبودیافته مشارکت می‌کنند می‌توانند با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی از بانک‌ها اقدامی مؤثر در این راستا انجام دهند.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر کل کشور افزود: بیکاری مهم‌ترین عامل اعتیاد در جوانان است و این آسیب اجتماعی زمینه ایجاد بسیاری از آسیب‌های دیگر را فراهم می‌کند.

محمد بیرجندی گفت : طرح‌های تشویقی برای ترک اعتیاد باید با برنامه‌ریزی درست و حساب‌شده در سراسر کشور اجرایی شود.

انتهای پیام / ق

طرح‌های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور تقویت می‌شود

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.