سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۸۵ هزار متر مربع پروژه عمرانی توسط دانشگاه علوم پزشکی زابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در چهار سال گذشته ۸۰ تا ۸۵ هزار متر مربع پروژه عمرانی توسط این دانشگاه اجرا شده است.

علی اکبر نصیری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: عملیات ساخت ۶۸ پروژه بهداشتی و درمانی از سال ۹۴ در منطقه سیستان آغاز شد که فقط هشت پروژه به دلیل کمبود اعتبار نا تمام باقی مانده است و با تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: سال ۹۴ با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زابل ۶۸ پروژه شامل مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و مراکز آموزشی بهورزی مصوب شد و ۶۰ پروژه به بهره برداری رسید و هشت پروژه دیگر تا نیمه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

نصیری با بیان این که میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بین ۲۵ تا ۸۵ درصد متغیر است افزود: در چهار سال گذشته ۸۰ تا ۸۵ هزار متر مربع پروژه عمرانی توسط این دانشگاه اجرا شده است.

وی تصریح کرد: موانع و مشکلاتی هم پیش رو بود که از جمله آن می‌توان به نبود بعضی از زیر ساخت‌ها اشاره کرد. در این منطقه با کمبود مجتمع آموزشی و پردیس آموزشی، خوابگاه و امکانات رفاهی مانند استخر و سالن‌های ورزشی نیز مواجه هستیم.

وی بیان کرد: عملیات ساخت پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفری دانشجویان به دلیل کمبود اعتبار روند کندی دارد، احداث دانشکده پیراپزشکی، پردیس و خوابگاه نیازمند حمایت از مسئولان استانی و دولت است تا با تکمیل آن قسمتی از مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/گ

اجرای پروژه های عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی زابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.