سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان کرمان مهیای برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرکرمان ساعت 9 صبح از محل چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا باشکوه و باعظمت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  هفتمین نشست مجمع عمومی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با حضور کمیته های تخصصی و کارگروه های اقشار مختلف مردم و سایر و اعضای ستاد دهه فجر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تشکیل گردید.

در این جلسه اعضای ستاد نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه برگزاری با شکوه مراسم 22 بهمن بیان نمودند، سپس

مهدی صدفی مسئول ستاد دهه فجر استان اظهارداشت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و آن بخش از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جداکرده است.

وی در خصوص اهمیت راهپیمایی یوم ا... 22بهمن نیز گفت: 22 بهمن در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی حق طلبی و آزادی خواهی و همچنین مبارزه با ظلم و ستم نقش بزرگی داشته است و دشمنان در طول قریب به چهاردهه گذشته همواره سعی داشته اند این روز بزرگ را کم رنگ جلوه دهند و مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و آینده خودشان ناامید سازند.

رئیس ستاد دهه فجر استان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن پرداخت وگفت: راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن در سراسر استان کرمان در تمامی شهرستان ها، بخش ها و حتی روستاهای دارای جمعیت برگزار می گردد و مشخصاً راهپیمایی در شهرکرمان ساعت 9 صبح از محل چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا این راهپیمایی باشکوه و باعظمت برگزار خواهد شد.

وی تجمع پایانی و محل ایراد سخنرانی را میدان عاشورا اعلام کرد و اظهار داشت: در طول مسیر راهپیمایی نیز برنامه های فرهنگی، هنری، نمایشی از جمله اجرای گروه های سرود و رزم نواز نیروهای مسلح، تشکل های مردمی و هنری به اجرای برنامه های شاد و متنوع خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ی

آغاز  راهپیمایی 22بهمن از میدان طالقانی شهر کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.