سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار گشت‌های نظارت بر مراکز تفریحی و گردشگری بویراحمد

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بویراحمد با اشاره به شیوه آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در یاسوج، ازاستقرار گشت‌های نظارت بر مراکز تفریحی و گردشگری بویراحمد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ محمد حسین‌زاده در نشست مدیران گردشگری بویراحمد با حوزه دامپزشکی با اشاره به اینکه مجموعه‌های بین راهی و خدماتی گردشگری در شهرستان بویراحمد باید خدماتی ارائه می دهند کاملا بهداشتی باشد اظهار کرد: با توجه به شایعه بیماری‌های اخیر در استان همه تاسیسات گردشگری در این راستا باید با دستگاهای اجرایی همکاری کنند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان بویراحمد تصریح کرد:به همه مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان بویراحمد توصیه می‌شود هرگونه دریافت گوشت قرمز و مرغ می‌بایست از مراکز معتبر وزیر نظر کشتار گاه یاسوج و دامپزشکی انجام گیرد در غیر این صورت تخلف است.
رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد از گشت‌های نظارت بر مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: با مکانهایی که خلاف قانون در جهت تهدید بهداشت اقدام نمایند برخورد خواهد شد.
حسین‌زاده افزود: همه مراکز تفریحی و گردشگری می‌بایست گوشت مورد نیاز خود را با نظارت دامپزشکی و کشتارگاه خرید کنند.
رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان بویراحمد همچنین به این مراکز هشدار داد و تصریح کرد: در صورت عدم رعایت ۳بار اخطار، نسبت به ابطال مجوز آنها اقدام خواهد شد و به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.
 انتهای پیام/غ

نظارت بیشتر بر مراکز تفریحی بویراحمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.