سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای تجریش صورت گرفت؛

دستور سردار عبداللهی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های درمانی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پس از بازدید از پروژه های بهداشتی شهر تهران، دستور تسریع در انجام آنها را صادر کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پروژه‌های احداث بیمارستان های ۳۰۰ تختخوابی روانپزشکی دانشگاه ایران، ۱۶۰ تختخوابی رازی و ۷۵۰ تختخوابی شهدای تجریش که به همت گروه های تخصصی و موسسه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حال ساخت است، بازدید کرد.

وی پس از بازدید از روند پیشرفت پروژه ها با اشاره به عقد تفاهم نامه با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مشارکت در احداث بیمارستان ها در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: پیمانکاران اعم از گروه ها و موسسه‌ها و همچنین بخش خصوصی باید علاوه بر توجه به کیفیت کار به زمان بندی نیز توجه داشته باشند.

عبداللهی خطاب به مدیران گفت: نباید اسیر کارهای اداری شویم و از زمان بندی ترسیم شده غافل شد، زیرا که امروز کشور نیازمند بهره برداری از بیمارستان های جدید است و همه باید تلاش کنیم مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه در توانمندی مدیران و مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در احداث بیمارستان های بزرگ شکی وجود ندارد، اظهار کرد: هر یک از گروه ها، موسسه‌ها و شرکت های خصوصی در احداث پروژه های بهداشت و درمان کوتاهی کنند، مجبور به عدم همکاری با آنان خواهیم شد، زیرا که متعهد به قراردادها و تفاهم نامه ها هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنین از همکاری و تعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بویژه وزیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر کجا که تعامل و همکاری بین کارفرما و پیمانکار بوده سرعت پیشرفت کار و پروژه افزایش می یابد و این به نفع مردم است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.