سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه سنگین برای لژیونر ایرانی

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم آلکمار به دلیل تحریک بازیکنان تیم رودا جریمه می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ هلند، تیم آلکمار به مصاف رودا رفت و این مسابقه در پایان به تساوی 2 بر 2 رسید.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی آلکمار در این بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشت اما موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشد و در دقیقه 56 زمانیکه تیمش 2 بر یک پیش بود، در لب خط چند روپایی زد و سپس به هم تیمی اش پاس داد اما این اتفاق، سرمربی آلکماری ها را به شدت عصبانی کرد و گفت: " در تمرین، تفریحات زیادی داریم و جهانبخش می تواند در تمرینات روپایی بزند و خوشحالی کند اما در زمین مسابقه جای این حرکات نیست و باید به حریف احترام گذشت.

 همچنین جهانبخش درباره اتفاقات اخیر در مصاحبه با noordhollandsdagblad بیان کرد: این کار را عمدی انجام ندادم و به صورت اتفاقی رخ داد که سبب ترغیب بازیکنان حریف شد. من این کار را به دلیل اعتماد به نفس بالایم انجام ندادم و به هیچ عنوان کار هوشمندانه ای نبود.

البته این اتفاق که سبب کری خواندن برای تیم رقیب و ضعیف جلوه دادن آنها شده، قطعا از دید مالکان و کادرفنی تیم آلکمار دور نمی ماند و به احتمال زیاد او در دیدار مقابل توئنته جریمه می شود و در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

 آلکمار با این تساوی 43 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.تیم رودا هم با اندوخته 16 امتیازی رتبه هفدهم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

جهانبخش جریمه شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.