سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه؛

حفظ حقوق شهروندی زندانیان از اولویت های مهم است

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: حفظ حقوق شهروندی زندانیان و تکریم آنان و اعضای خانواده این قشر محروم یکی از اولویت های مهم نظام زندانبانی اسلامی است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  منصور بیگلری  مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه  در مراسم گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از قرائت زیارت عاشورای حضرت ابا عبدالله الحسین توسط ذاکرین اهل بیت و طهارت با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: سیره زندگانی دخت گرامی نبی مکرم اسلام الگوی مناسبی برای همه زنان و مردان بوده و تاسی از این بانوی بزرگ اسلام راهگشای بسیاری از مشکلات و گرفتاری های اجتماعی است.

بیگلری در ادامه با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها زندگی و جان گرانقدر خود را فدای اسلام و ولایت نمود، اظهار داشت: سعادت دنیا و آخرت در گروه پیروی از تعالیم دین مبین اسلام و ائمه معصومین (ع) است.

وی افزود: هدف از برگزاری نشست ها و گردهمایی ها در ایام الله دهه فجر، تبیین اهمیت راهکارهای حفظ دستاوردهای حضرت امام خمینی (ره) و اطاعت از فرامین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی است.

بیگلری افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، خواست الهی و حاصل اندیشه های ناب امام راحل (ره ) و مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.

وی تکالیف مسئولان و کارکنان زندان های استان را در قبال پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تشریح و خاطرنشان کرد: حفظ حقوق شهروندی زندانیان و تکریم آنان و اعضای خانواده این قشر محروم یکی از اولویت های مهم نظام زندانبانی اسلامی است.

مدیر کل زندان های کرمانشاه یادآور شد: تلاش برای تداوم نظم و امنیت و سالم سازی محیط زندان ها در چارچوب مقررات و آئین نامه سازمانی با هدف اجرای موثر رویکردهای اصلاحی و تربیتی و ارتقاء فرهنگ دینی و قرآنی زندانیان ضرورت است.

 

 

انتهای پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.