سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شب سوم اکران جشنواره فیلم فجر در مشهد چه گذشت / دارکوب بافاصله از هایلایت فروخت

پانزدهمین روز از جشنواره فیلم فجر پس از دو روز نشاط و تلاطم فضایی متفاوت از روزهای پیشین را در پردیس سینما اطلس مشهد تجربه کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،دیشب سینما اطلس مشهد دو فیلم دارکوب و هایلایت را در دو نوبت 18:30 و 20:30 اکران کرد و مردم نظرات متفاوتی را از وضعیت اکران تا کیفیت ساخت فیلم عنوان کردند.

دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی و با بازی مهناز افشار، امین حیایی، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور و هادی حجازی فر تقریباً شب خوشی در سالن‌های یازده ‌گانه سینما اطلس داشت و البته همه صندلی و سالن‌های سینما پر نشده بود .

یکی از تماشاچیان پس از دیدن فیلم گفت: این فیلم از بهروز شعیبی تفاوت چندانی را از کارهای قبلی او به نمایش نگذاشته است هرچند بازیگری خوبی را در این فیلم شاهد بودیم .


خانمی که این فیلم را دیده بود گفت : این فیلم یک فیلم اجتماعی است و دارای پیام‌های متنوعی است که با بازی خوب بازیگرانی همچون امین حیایی و مهناز افشار منتقل می‌شود اما با واقعیت زندگی هنوز تفاوتی‌های بسیاری دارد.

مرد جوانی هم درباره اکران دارکوب گفت : فیلم دارکوب نمایی دیگر از ابد و یک روز است از زاویه‌ای دیگر و در انتهای فیلم همان احساسی راداریم که بعد از تماشای ابد و یک روز داشتیم.

اما هایلایت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه‌ کنندگی ساسان سالور یک درام عاشقانه بود که درپردیس سینما اطلس مشهد به نمایش گذاشته شد.

نظر تماشاچیان درباره این فیلم بسیار متفاوت است زیرا موضوعی کاملاً متفاوت و در سلیقه قشر خاصی از جامعه را هدف قرار داده است.

نظر یکی از تماشاچیان این بود که فیلم دارای موضوعی هنجارشکن است و با اصالت‌های خانوادگی مردم فاصله دارد.

تماشاچی دیگری گفت: این فیلم با کارگردان حرفه‌ای و تجربه ساخت فیلم‌های اجتماعی همه آیتم‌های فیلم‌سازی را به‌ خوبی ارائه کرده است اما داستان را دوست نداشتم و نمره خوبی را نمی‌توانم به داستان فیلم بدهم.

مردی هم که به همراه خانواده خود به دیدن این فیلم رفته بود گفت : این فیلم دارای تراز نمایش در جشنواره فیلم فجر نیست زیرا موضوعاتی که امروز یکی از علل طلاق در خانواده‌های ایرانی است خیانت است و به‌ راحتی با یک فیلم نمی‌توان آن را عادی‌سازی کرد.

در زمزمه‌های برخی از تماشاچیانی که از سالن می‌آیند می‌شنویم که این فیلم آنچه انتظارش را داشتیم نشان نداد و محتوی خوبی نداشت.

یکی از تماشاچیان نقدی جدید را درباره این فیلم مطرح می‌کند و می گوید: این فیلم دارای محتوایی بود که می‌توانست به‌عنوان یک تله فیلم یا فیلم کوتاه ارائه شود و تناسبی با مدت‌زمان یک فیلم سینمایی نداشت ، تقریباً نیمی از فیلم ، تصویرهای ساکت و بدون دیالوگ بود .

در انتها برسی گیشه‌ها نشان داد که فیلم دارکوب بافاصله محسوسی نسبت به هایلایت فروش داشته است.
 


انتهای پیام// ف.م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.