سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پردیس سینمایی آرامش رامسر

۲ سالن سینما با گنجایش ۵۱ و ۸۸ نفر به همت بخش خصوصی در مرکز تجارت آرامش رامسر افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین افتتاح این پردیس سینمایی گفت:حوزه فرهنگ و هنر حوزه سوددهی نیست و کسی که در این بخش سرمایه گذاری میکند عاشق کار و هنر است.

وی افزود: وقتی بخش خصوصی قول می‌دهد به آن عمل می‌کند، اما ما مدیران وقتی قول می‌دهیم نتیجه اش وضعیت ۱۵ ساله مجتمع فرهنگی رامسر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: پردیس سینمایی آرامش رامسر نخستین پردیس سینمایی در شمال کشور است که یک ظرفیت برای منطقه محسوب می‌شود

جاودانی افزود: در کشور‌های مدرن سالن‌های سینما کمتر از ۱۰۰ نفر است و این پردیس سینمایی با بهترین سینما‌های دنیا مطابقت دارد.

وی به اثرگذاری فیلم و سینما اشاره کرد و گفت:: جامعه‌ای موفق است که بتواند از ظرفیت فرهنگ و رسانه بهره ببرد.

جاودانی افزود: امروز دنیا خودش را در قالب تصویر و فیلم معرفی میکند و باید از ابزار فرهنگی برای رساندن پیام ایران به دنیا استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با ابراز تاسف از وجود دیش‌های ماهواره‌ای در منازل اکثر مردم شهر و روستا گفت: طبق گزارش رسمی شبکه‌های خارجی مانند جم بیش از ۲۵۰ میلیون بیننده در سراسر دنیا دارد که با اثر گذاری باعث تغییر پوشش و فرهنگ زندگی مردم در شادی‌ها و عزا شده است.

وی افزود: در انقلاب مردم شعار پایبندی به ارزش‌ها را سر داده اند و ما باید از تکنولوژی مجازی و سینما جهت انتقال این ارزش‌ها استفاده کنیم

جاودانی به مسئولان پیشنهاد داد در طول ماه یکبار با خانواده به سالن‌های سینما بروند و در جمع مردم و هنرمندان به تماشای فیلم بپردازند.

انتهای پیام/آ

پردیس سینمایی رامسر افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.