سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان در ملایر

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایراز برگزاری جشن تکلیف 223 دانش آموز منطقه جوکار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایربیان کرد: همزمان بودن جشن تکلیف دانش آموزان با فجر انقلاب و ایام فاطمیه(س) بسیار ارزشمند است تا دانش آموزان از پیروان حضرت فاطمه زهرا(س) باشند.

وی گفت:  دانش آموزان باید اندیشه و تفکر فاطمی را سرلوحه زندگی خود قرار دهندو از هم اکنون هیچگاه نماز، روزه و تقوای خود را سبک نشمارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایربیان بیان کرد: شما دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستید که باید با پایبندی به ارزش ها، اعتقادات و باورهای دینی آینده خود را خوب بسازید و در مسیر علم و تقوا گام بردارید.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز تاکید کرد: وارد شدن به سن تکلیف را یکی از حساس ترین مقاطع زندگی برشمرد و افزود: ارتقای اعتقادات، باورهای دینی وعمل به احکام اسلامی از اولویت های آموزش و پرورش است که باید دانش آموزان را برای ورود به این مقطع حساس آماده کنند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم گفت: آینده این شهر، استان و کشور در دستان شما دانش آموزان است که باید در مسیر درست گام برداشته و پله های رشد و ترقی را به خوبی همراه با علم و تقوا طی کنید.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن عبادت 223  دانش آموزان منطقه جوکار درملایر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.