سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زخمی شدن ۱۵ غیر نظامی بر اثر حملات خمپاره‌ای به دمشق و حرستا

دستکم ۱۵ غیر نظامی بر اثر حملات خمپاره‌ای گروه‌های مسلح به دمشق و منطقه حرستا در استان ریف زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)؛ دستکم ۱۵ غیر نظامی بر اثر حملات خمپاره‌ای گروه‌های مسلح به دمشق و منطقه حرستا در استان ریف زخمی شدند.

یک منبع در مرکز فرماندهی پلیس دمشق اعلام کرد گروه‌های مسلح مستقر در منطقه غوطه شرقی سه خمپاره به محله عش الورور در منطقه برزه و یک خمپاره به منطقه المزه دمشق شلیک کردند.

این منبع تاکید کرد بر اثر حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به محله عش الورور و المزه دمشق دستکم هشت غیر نظامی زخمی شدند و خساراتی هم به تعدادی از خانه‌ها و اموال ساکنان این مناطق وارد شد.

بر اثر حملات خمپاره‌ای پنجشنبه گذشته گروه‌های مسلح به محله‌های عش الوروو المزه دمشق نیز دستکم ۹ غیر نظامی شهید و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین یک منبع در مرکز فرماندهی پلیس استان ریف دمشق هم اعلام کرد گروه‌های مسلح مستقر در غوطه شرقی روز یکشنبه سه خمپاره به منطقه مسکونی حرستا شلیک کردند که به زخمی شدن هفت غیر نظامی منجر شد.

گروه‌های مسلح پنجشنبه گذشته نیز ۱۷ خمپاره به منطقه حرستا شلیک کرده بودند.

یگان‌های ارتش سوریه در پاسخ به حملات خمپاره‌ای گروه‌های مسلح ازغوطه شرقی مواضع آنان را با دقت هدف قرار دادند و تلفات و خساراتی به آنان وارد کردند.

 انتهای پیام/

حملات خمپاره‌ای به دمشق و حرستا در سوریه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.