سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

دستگاه‌های اجرایی باید اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به بیکاری 40 درصدی فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه‌ها گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند اشتغال خود را در سامانه«رصد» ثبت کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داود یاوری  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:  در استان هدف ایجاد اشتغال است نه جذب تسهیلات و برای این منظور کمیته‌های نظارت هم در نظر گرفته شده است و تا کنون 95 درصد اعتبارات مقام معظم رهبری جذب و پرداخت شده است.

یاوری‌ 40 درصد از فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه‌ها را در استان جویای کار دانست و افزود: هر واحد جذب کارورز داشته باشد در طی آموزش کارورز از پرداخت شامل تامین اجتماعی معاف است و بابت هر کارورز هم مبلغ 270 تا 350 هزار تومان می‌تواند دریافت کند.

یاوری در خصوص سامانه رصد، اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت کنند و تا‌کنون 15 هزار و 162 نفر در این سامانه ثبت شده‌اند.

وی از افزایش سه برابری حقوق و مزایای مدد‌جویان زیر پوشش بهزیستی در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: ساخت ساختمان درمانگاه بهزیستی در سرپل‌ذهاب در دست اقدام است با توجه به اینکه زمین آن باید از طرف استانداری تأمین شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در مناطق زلزله‌زده استان پرداخت مستمری به بازنشستگان را داشته‌ایم، بازرسان و معاونت کار‌آفرینی و اشتغال در منطقه به منظور ارزیابی افرادی که در اثر زلزله کار خود را از دست داده یا جویای کار هستند، حضور فعال دارند.

انتهای پیام/ز


در مناطق زلزله‌زده استان پرداخت مستمری به بازنشستگان را داشته‌ایم

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.