سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد بیمارستان‌های دزفول و آبادان

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۶ تختخوابی دزفول را ۶۰  درصد و بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی آبادان را ۶۵ درصد عنوان داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، صادق جلیلی، مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: هم‌اکنون 2 بیمارستان درحال ساخت داریم که بیمارستان 96 تختخوابی دزفول 60 درصد و بیمارستان 160 تخت‌خوابی آبادان 65درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند. همچنین با مساعدت مسئولان مسجدسلیمان زمینی به متراژ 1400 مترمربع برای ساخت بیمارستان در این شهر دریافت کردیم.

وی  بیان داشت: در استان دارای 500 تخت فعال هستیم که در 9 ماهه اول امسال 4 میلیون و 100 هزار ویزیت عمومی، تخصصی، دندانپزشکی و مامایی؛ 16 هزار عمل جراحی و 40 هزار مورد بستری داشته‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی خوزستان دارای 31 مرکز درمانی که شامل 6 بیمارستان و 24 مرکز سرپایی است و یک بیمارستان نیز به صورت هیئت مدیره‌ای اداره می‌شود که در حوزه سازمان قرار دارد.

جلیلی افزود: در 9 ماهه امسال 40 مورد پروژه تعمیرات اساسی در استان انجام شده است که از جمله این پروژه ها در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) است که بالغ بر 1500 مترمربع ساخت‌وساز انجام شده و تا پایان سال افتتاح می‌شود. علاوه بر آن کلنگ ساخت درمانگاه تخصصی این بیمارستان نیزدر فضای 2 هزار مترمربع به زمین زده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های هتلینگ در بیمارستان‌های استان اجرا شده یا درحال اجرا است، تاکید داشت: بیش از 5/11 میلیارد تومان در 9 ماهه اول امسال برای این پروژه‌ها صرف شده وبیش از 5 میلیارد تومان نیز تجهیزات خریداری شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در پایان گفت: ساخت درمانگاه باوی و پلی کلینیک تخصصی بیمارستان بهبهان از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی در سال آینده است.

انتهای پیام/م

بیماستان‌های تأمین اجتماعی دزفول و آبادان 60 تا 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.