سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: تجزبه قلعه نویی عامل شکست استقلال مقابل ذوب آهن است

پیشکسوت فوتبال گفت: برخلاف کادرفنی استقلال که در بازی با ذوب آهن عصبی بود تجربه قلعه نویی سبب شد تیمش برنده شود.

رضا رجبی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست استقلال مقابل ذوب آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر بیان کرد: استقلال بازی را خوب شروع کرد و بازیکنان با تمام توانشان بازی کردند اما در نیمه دوم که مخصوص مربیان است، سازمان دفاعی تیم به هم ریخت و بدتر اینکه عصبانیت بی دلیل نیمکت هم به بازیکنان انتقال یافت.

او ادامه داد: این امر سبب به هم ریختن تمرکز بازیکنان شد و استقلال بازی برده را با شکست تعویض کرد.در آن طرف هم امیر قلعه نویی با آرامش تعویض های خوبی انجام داد و مرکز زمین را از هافبک های استقلال گرفت تا نیمه مربیان را دراختیار بگیرد. نیمکت استقلال در این بازی بسیار آشفته و عصبی بود.

رجبی درباره اینکه هر زمان سرور جپاروف در ترکیب استقلال نباشد خط هافبک این تیم با دردسر مواجه می شوند، توضیح داد: تیمی مانند استقلال نبایست به یک بازیکن متکی باشد اما مربی باید ضعف تیمش را تشخیص دهد. اعتقاد دارم قلعه نویی در این دیدار توانست بهتر از شفر عمل کند و در روزی که استقلال بازی را خوب شروع کرده بود اما تفکرات سرمربی ذوب آهن به شفر چربید و جریان بازی را در اختیار گرفت. در نیمه اول این بازی مشخص شد استقلال در زمان غیبت جپاروف هم موفق است اما در نیمه دوم بازیکنان بازی برده را با شکست تعویض کردند و این امر به دلیل بی نظمی استقلال بود چراکه نظم تیمی سبب می شود تمرکز بازیکنان در طول 90 دقیقه حفظ شود.

پیشکسوت استقلال تهران درمورد افزایش اختلاف این تیم با پرسپولیس تصریح کرد: استقلال می توانست در این بازی فاصله اش با پرسپولیس را کاهش دهد اما تجربه قلعه نویی سبب شد تیمش بازی را ببرد.

او درباره دلیل عصبانیت کادرفنی استقلال تصریح کرد: نبایست نیمکت استقلال در طول بازی اینگونه رفتار کنند  و مدیران باید از شفر بپرسند چه دلیلی وجود دارد در کنار زمین هر رفتاری بخواهد انجام می دهد و دستیارش هم اخراج می شود. استقلال نیاز به آرامش دارد و این امر باید به بازیکنان منتقل شود.

انتهای پیام/

اظهارات رجبی درباره شکست استقلال مقابل ذوب آهن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.