سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر:

افتتاح طرح های عمرانی- خدماتی بخش سرحد شیروان

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۴ پروژه خدماتی و عمرانی در بخش سرحد شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان در حاشیه افتتاح این پروژه ها گفت: راه محور چوکانلو و توپکانلو به طول 11.1 کیلومتر با اعتباری معادل 30000میلیون ریال ، افتتاح ساختمان پست بانک روستای کوسه با اعتبار 350 میلیون ریال ، بهره برداری از ساختمان اداره برق لوجلی با اعتباری 3500 میلیون ریال و برق رسانی معابر شهر لوجلی با اعتبار 2700  طرح هایی بودند که با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با توجه به دیدگاه دولت به مناطق مرزی به عنوان کانون های اصلی توسعه در راستای اقتصاد مقاومتی و جذب پتانسیل های این مناطق افزود: دولت تسهیلات خوبی را برای راه اندازی واحدهای کوچک و خرد در این مناطق در نظر گرفته که همه باید سعی کنند تا از این تسهیلات به نحو مطلوب استفاده نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کوثری امام جمعه شهرستان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر اظهار داشت: باید سعی شود تا دستگاه های دولتی و غیر دولتی در راستای ایجاد اشتغال زایی، از تولیدات داخلی و منطقه ای استفاده نمایند و اولویت خرید مایحتاج خود را از امکانات و تولیدات داخلی در نظر بگیرند.

 انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح های عمرانی در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.