سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهید حیدر بردستانی در بردخون

یادواره شهید حیدر بردستانی با حضور مردم و مسئولان و خانواده شهدا در بردخون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه دیر پیش از ظهر یکشنبه در این آیین اظهار داشت: یکی از عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی حماسه و ایثار شهیدان و جوانمردی جوانان بود که وصیت نامه های شهدا بر اعتقاد و اندیشه های آنان گواهی می دهد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: در این سال‌ها مقابل تهاجم دشمن ایستادیم اما دشمن با استفاده از فضای مجازی و ماهواره تلاش می کند اعتقادات و باورهای جوانان را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه مردم با انگیزه‌های دینی بپا خاستند، اضافه کرد: حضور مردم در کنار روحانیت پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید چرا که شعارها اسلامی بود و مراکز مبارزه در مساجد بود و هدف را تشکیل حکومت اسلامی قرار دادند.

حسینی ادامه داد: اگر دشمن اعتقادات و انگیزه های دینی را از ما بگیرد نیاز به مداخله نظامی نیست چرا که هدف دشمن سرنگونی حکومت اسلامی است و در گذشته نیز استکبار حامی رژیم پهلوی بود.

امام جمعه دیّر گفت: با وحدت کلمه، ایثار ملت و رهبری های امام راحل نهضت به پیروزی رسید و امام با صراحت و قاطعیت در برابر دشمن ایستاد و اگر ملت را نداشت هرگز پیروزی حاصل نمی شد.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمنان نابودی جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی است و روحیه فداکاری و شهادت را هدف گرفته است که اگر جوانان مذهبی و باایمان نباشند دشمن به هدفش می رسد.

حسینی بر گسترش مراکز تفریحات سالم تأکید کرد و گفت: دشمن از طریق جنگ نرم و فضای مجازی وارد شده و اگر مراکزی برای تفریح جوانان نباشد و آنان را از فساد و خلاف نهی کنیم هیچ‌گاه موفق نمی شویم.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: قدردان ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی باشیم زیرا امنیت، عزت و استقلال این کشور ثمره خون شهیدان است و با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی دین خود را به شهیدان ادا کنیم.

انتهای پیام/م

یادواره شهید حیدر بردستانی در بردخون برگزار شد

برچسب ها: جوانان ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.