سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه سومین روز جشنواره فیلم فجر شیراز

جشنواره فیلم فجر شیراز در سومین روز خود تماشاگران زیادی را به سالن‌های سینما خواهد کشاند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سومین روز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر در شیراز، هیجان بیشتری برای مخاطبان هنر هفتم به همراه خواهد داشت.

یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در تالار حافظ فیلم چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی و با بازی بهرام رادان، مهدی پاکدل و محسن کیایی از ساعت ۱۸ به روی پرده می‌رود و ساعت ۲۱ فیلم دارکوب اثر تازه بهروز شعیبی پیش چشمان مخاطبان جشنواره به نمایش در می‌آید.

در فیلم دارکوب بازیگرانی همچون امین حیایی، جمشید هاشم پور و مهناز افشار به ایفای نقش می‌پردازند.

در مجتمع هنر شهر آفتاب که تب گرم جشنواره را با حضور سینمادوستان تجربه می‌کند در سالن نارنجی و از ساعت ۱۹ فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی و بازی باران کوثری نمایش داده خواهد شد و ساعت ۲۱ فیلم لاتاری اثر جذاب محمد حسین مهدویان کارگردان جوان و با استعداد این روز‌های سینمای ایران اکران می‌شود.

در این فیلم ساعد سهیلی، حمید فرخ نژاد، جواد عزتی و هادی حجازی فر بازی کرده اند.

همچنین در سالن آبی مجتمع هنر شهر آفتاب هم ساعت ۱۸ فیلم بمب، یک عاشقانه ساده به کارگردانی پیمان معادی و با نقش آفرینی لیلا حاتمی و پیمان معادی و ساعت ۲۰ فیلم مغز‌های کوچک زنگ زده اثر هومن سیدی با هنرمایی نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و نازنین بیاتی برای علاقمندان هنر هفتم اکران خواهد شد.

اما پردیس گلستان شیراز که با یک سالن میزبان فیلم‌های جشنواره فجر است، ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه نخستین اثر مهران احمدی در قامت یک کارگردان را با نام مصادره پخش خواهد کرد که در این فیلم هومن سیدی، رضا عطاران و بابک حمیدیان بازی کردند.

هفدهمین جشنواره فیلم فجر تا ۲۲ بهمن در شیراز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

 جشنواره فیلم فجر در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.